středa 30. ledna 2013

ČSFD.cz 3.1e

[fixed] Po změně na čsfd opraveno načítání obsahu filmu (děkuji za upozornění). Jakékoliv problémy prosím hlásit v diskusi, ideálně s názvem filmu...

Ke stažení:
Verze 3.1e
metadata.csfd.cz-3.1e - stahovač informací z csfd.cz

41 komentářů:

  1. Predem velmi ocenuji vasi praci a dekuji, ve v11 je již funkcni. Zkousel jsem nainstalovat ve verzi xbmc v12 a tam se po nainstalovani ze zipu doplnk nezobrazuje. Muzete prosim proverit? Preme dekuji. M.

    OdpovědětVymazat
  2. dekuji za update, 99.99% filmu jede ve verzi EDEN ok, ale Forrest Gump text stale nejak hapruje (-:

    OdpovědětVymazat
  3. Mne aj v Frodo funguje dobre. Niekedy ma síce problém S pripojením na server, ale to mi robilo aj pri verzii Eden.

    OdpovědětVymazat
  4. Ešte taký nápad. Nedalo by sa nejak spraviť, aby som si mohol vybrať V akom/akých jazyku/och sa mi má názov filmu zobrazovať?

    OdpovědětVymazat
  5. Staci, aby sa po zaskrtnuti triedenia podla originalneho nazvu uz bol za nim iba v zatvorke cesky nazov: Brothers (Bratia)
    Teraz sa to zabrazuje: Brothers (Brothers) (Bratia)

    OdpovědětVymazat
  6. I já nejdříve poděkuji za tento skvělý doplněk! Načítání informací z CSFD perfektně funguje, ale měl bych jeden dotaz. Filmy mám na disku uložené ve složkách A až Z a každá složka pak obsahuje samostatné složky pro jednotlivé filmy. Tyto složky pak už přímo obsahují soubor s videem. Bohužel se mi u některých filmů stává, že pokud jsem v dané složce obsahující film a mám zapnuté zobrazení filmů fanart nebo informace 1, informace o filmu se nezobrazí, zobrazí se pouze fanart. Toto se ale děje jen u některých filmů, např. Pulp Fiction. Nevíte někdo, v čem by mohl být zakopaný pes? Díky

    OdpovědětVymazat
  7. zdravím lidi ve spolek, chtěl bych požádat o vyřešení problému se stahováním posteru a fanartu. mám teď nejnovější verzi xbmc 12 frodo, sytém android 4.1 JB. po aktualizaci doplňku na verzi e je stahování informaci o filmech z csfd v pořádku,stále se ale nestahuji obrázky alb a fanarty.zkoušel jsem v nastavení přepnout na stahování obrázků z csfd, ale pořád nic, bez obrázků. nevím jestli to je jenom o nastavení, v tom případě nevím kde, nebo je problém jinde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak isto mam tento isty problem, text OK,poster OK, ale fanart mi nenajde ziadny. Bolo by super keby som fanart nemusel stahovat rucne. Dakujem.

      Vymazat
  8. Zdravím,

    měl bych menší problém s tímto doplňkem (i předešlými verzemi). Nedaří se mi ho rozběhnout na XBMCbuntu. Píše že se nedaří připojit ke vzdálenému serveru, přitom scrapper pro serialzone.cz plně funguje. Nešlo by s tím něco udělat? (na standalone XMBC na počítači s Xubuntu 12.10 je vše v pohodě, nefunguje mi jen na XBMCbuntu). Jinak Vznikající práce, jen tak dál...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, zapomněl jsem dodat že používám verzi 12 - Frodo

      Vymazat
  9. Neviem či je to len nešťastná náhoda, ale na posledných dvoch filmoch, ktoré som pridal mi nenacitalo Réžiu a kto to Napísal. Ani po opätovnom pridaní mi to nenacita. Neudiali sa zase nejaké zmeny?

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím, tak protože jsem nikde nenašel jednoduché a funkční řešení na odstranění problému, napíši přímo sem a třeba autor bude vědět víc.
    Používám poslední verzi FRODO 12 a poslední scraper
    3.1e Je to podobný problém jako píše z 12.2 Anonymní uživatel. Dříve vše fungovalo normálně, ale poslední měsíc nebo dva to je prostě problém. Může se k tomu vyjádřit někdo, kdo tento problém odstranil a nebo ví jak na něj? Internet přitom v XBMC jede (počasí funguje). Děkuji

    OdpovědětVymazat
  11. bohužel nechce mi pracovat s verzí XBMC 12 (frodo) (windows) čistá instalace + plugin
    Píše že: Nelze se připojit ke vzdálenému serveru
    TMDB - funguje ok..
    Log:
    18:12:35 T:4276 NOTICE: VideoInfoScanner: Starting scan ..
    18:12:36 T:4276 WARNING: failed to load scraper XML

    OdpovědětVymazat
  12. * Problém vyřešen, doplněk nainstalován přes XBMC (instalovat doplněk ze zip archivu) předtím jsem složku ručně přesunul do složky plugins v XBMC..

    takže vše OK ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Ani pri ďalších pridaných filmoch mi nenacitalo režiséra a autora. Bude to asi opäť chcieť nejaký malý fix :-).
    Alebo je problém u mňa? Prosím napíšte niekto vašu skúsenosť. Ale od včera večera mi naozaj nenacita tieto dva údaje. Pred tým vše ok.

    OdpovědětVymazat
  14. je možné s tímhle scraperem sdružovat filmy do kolekcí (sad)? jak je popsáno tady: http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Movie_sets

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě taky zajímalo, ale podle mě to jde jenom se scrapery, které to podporují a csfd scraper to neumí

      Vymazat
    2. Kolekce nejdou používat hlavně protože na csfd informace o kolekcích prostě není. Alespoň jsem ji nenašel no :-)
      I když je plugin pro csfd vyníkající, tak jsem začal používat Universal Movie Scraper od xbmc teamu (Olympia). Maximum informací přebírám z www.themoviedb.org , kde jsou informace u mnoha filmů přeloženy do češtiny (hlavně novějších), hodnocení z imdb. K filmům, které nemají cs překlad jde velice jednoduše obsah a název v češtině doplnit. Doplňovat může každý zaregistrovaný uživatel. Pokud se rozhodnete jít touto cestou uvidíme se na www.themoviedb.org ;-)

      Vymazat
  15. nazdar, prosim ide vam stiahnut informacie k filmu Looper ? Mne to v databaze nenajde

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím. Mám taky problem s připojením k serveru. Píšete tu, že se má nainstalovat addon IMDB, ten ale není k dispozici (označen jako nefunkční) a jde instalovat jen Universal Scraper. Ví někdo jak problém vyřešit? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem zjistil, že se mi hláška "nelze se připojit ke vzdálenému serveru" zobrazuje i při použití jiných scrapper, takže mám problém asi jinde.

      Vymazat
  17. Nepostradatelny doplněk ;) Funguje perfektně.
    Mám jenom dotaz, je něco podobného nebo lze to použít krom filmů i na seriály ? Díky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na seriály používaj tvdb. A nastav si tam češtinu. Ak by ti aj náhodou seriál nenašlo (čo sa stáva veľmi málo, pretože ak ho nenájde V češtine, nájde V angličtine) dá sa manuálne na thetvdb.com doplniť :-). Hlavne je ale treba mať priečinky V ktorých sú seriály správne pomenované :-). Doplnok je V xbmc natívne, takže ho nemusíš hľadať :-).

      Vymazat
    2. Super..Díky ;)
      Vůbec jsem si nevšiml, že jde v tvdb nastavit čeština :(

      Vymazat
  18. priečinky = složky či adresáře ;-)
    ta slovenčina je ale kúzelná ;-)

    já používán serialzone, na některé seriály, které tam jsou blbě či chybí pak thetvdb.

    Nevýhoda thetvdb je, že některé seriály jsou tm už zamčené, takže nejdou editovat či přeložit a žádat o opravu/doplnění/překlad se musí přes fórum docel opruz postupem a ještě nevíš jestli dotyčný, co to zamkl, to fórum čte.

    Na serialzone se dá domluvit s někým z moderátorů, poslat mu přes PM požadavek a obvykjle to přidají velmi rychle.

    OdpovědětVymazat
  19. Pouzivam android a csfd me na tom nejede da se to opravit ? Android XBMC 12 Pise me to : Nelze se připojit ke vzdálenému serveru.

    OdpovědětVymazat
  20. Zdravim,scraper funguje jak ma.Jen mi neseradi kolekci/sadufilmu(jako treba Star Wars,Pirati z karibiku)

    OdpovědětVymazat
  21. Zdravím všechny.

    Předně si neodpustím pochvalu. Super práce!!!
    Velké díky za celou naši partu "XBMCčáků".. pějeme ódy na autora scrapperu ve dne i v noci :-)


    Mám ale jednu velikou prosbičku nebo spíše dotaz.

    Jaká je ideální syntaxe názvů adresářů (vyhledávám podle adresářů ne podle názvů souborů) aby byla úspěšnost vyhledávání co největší???
    Pouštěl jsem totiž scrapper na celý svůj archív a u mnoha titulů nenašel správný titul.

    Používám všude stejnou syntaxi:
    Český název *mezera* *pomlčka* *mezera* ANGLICKÝ NÁZEV *mezera* *levá závorka* rok *pravá závorka* *mezera* formátvidea
    Používám zástupné znaky aby byla systaxe vždy stejná a nepletla se.
    pro ":" (dvojtečku) ..
    pro "-" (pomlčku) _


    např:
    "Hobit..Neočekávaná cesta - THE HOBBIT..AN UNEXPECTED JOURNEY (2012) 1080p"
    "X_Men - X_MEN (2000) 1080p"
    "Eldorádo - THE ROAD TO EL DORADO (2000) SDavi"
    "Osvícení - THE SHINING (1980) DVD5"

    Jsem ochotný pro správné vyhledávání syntaxi předělat.
    Jenom prosím o radu jak, resp. na jakou strukturu, aby bylo vyhledávání co nejlepší.
    Děkuji za pomoc

    Jenom pro doplnění: používám XBMC 12 na Ipadu (JailBreak) a Linuxu

    OdpovědětVymazat
  22. To by me taky zajimalo moviedb nebo imdb scrapper mi najde tituly ale tento ma uspesnost u schodnych nazvu nulovou, bere to vubec v potaz rok? :)

    OdpovědětVymazat
  23. Rovněž se připojuji s velikou pochvalou, scraper numero uno ;-) Ale potřeboval bych zvýšit úspěšnost nálezů, jsem ochoten přejmenovat všechny kousky v archivu, ať odpovídají očekávané syntaxi, jen bych potřeboval vědet, jaká to je :-) OpenELEC 3.0.0 XBMC Frodo 12.1.
    Díky.
    MartyZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Video_library/Naming_files/Movies

      Vymazat
    2. Vyníkající program na hromadné přejmenování:

      http://www.filebot.net/

      Vymazat
  24. Zdravím všechny. Bohužel na výše zmíněné otázky nedokážu odpovědět - jediné co vím, že xbmc nějak oseká slovíčka jako dvdrip, a speciální znaky, a zbytek pošle do scraperu. A scraper to pouze vrzne do políčka vyhledávání na čsfd (což si můžete vyzkoušet). Jinak já soubory nikterak speciálně nepojmenovávám, a 90% filmů mi najde automatická aktualizace napoprvé. A když se netrefí (např. je pod stejným názvem filmů více), tak pomocí ruční obnovy (detail filmu, Obnovit) nabídne xbmc tuším 50 výsledků hledání, a z nich už si vybere každý :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jinymi slovy vyhledava to pouze podle nazvu a nikoli roku jak ostatni scrappery

    Kazdopadne zustava problem s nacitanim obsahu, priklad 3.1e + posledni oficialni frodo a pri nacitani filmu 6 bullets to nacte anglicky popis z imdb

    nebo u filmu bloodsport to nanacte vubec zadny atd

    jeste ze na moviedb zacinaji objevovat nazvy/popisy v cestine :)

    OdpovědětVymazat
  26. Už se mi i stalo, že to z csfd stahlo informace dobře ale s tim zbytkem co to taha (tusim z imbd) uz si to neporadilo a stahlo to uplne k jinemu filmu .. :(tusi nekdo co s tim?

    OdpovědětVymazat
  27. Pánové, pláčete na špatném hrobě. Scraper vyhledává jen to co může. Hezký příklad je třeba film Longest Yard, který byl vydán v roce 1974 a 2005.

    Pokud zadáte na vyhledávači imdb.com hledat Longest Yard 1974, tak vám jako první najde film z roku 1974. Pokud to samé uděláte na csfd.cz, tak jako první najde film z roku 2005. Čili rok nebere v potaz hledání csfd.cz.

    Ad 6 Bullets - neměl jste v adresáři s filmem NFO soubor? Ten "přebíjí" scrapper, a informace k filmu nejsou brány z internet, ale právě z onoho NFO souboru.

    Ad Bloodsport - zkusil jsem a funguje v pohodě (verze 3.1e a Frodo)

    Ad informace z jiného imdb - zkuste prověřit, zda u onoho filmu na csfd není odkaz (tlačítko imdb) chybně, nebo napište konkrétní příklad.

    -ld

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj,

    bolo by možné pridať do scraperu možnosť pre prezretie traileru k filmu z knižnice?

    Díky za info

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj,
    mám takový problém, když dám na xtreamer ultra 2 instalovat doplněk ze zipu tak mi napíše: nesplněné závislosti, nevíte někdo co s tím? Verze openelec jsem zkoušel od 3.0.0 do 3.0.3

    OdpovědětVymazat
  30. Můžete mi někdo poradit, jak v XBMC (na Windows 8, 64bit) fungují ty informace z CSFD? Nikde jsem to tam nenašel, v doplňkách ten script není. Tak jsem si stáhl tento soubor(metadata.csfd.cz-3.1e), rozbalil ale nevím co s ním? To se má celé vložit do složky s nainstalovaným programem XBMC??? Díky

    OdpovědětVymazat
  31. Dnes mi prestalo fungovat zobrazovanie ceskych nazvov. Skusal som to na dvoch XBMC, na oboch to iste. Mozno nejake zmeny na csfd.

    OdpovědětVymazat